pátek 12. června 2015

RAW mini pizzy

Jak jsem psala již v minulém příspěvku, RAW pokrmy jsou většinou hodně syté. A to nejen ty sladké, ale i ty slané. Krekry a pizzové základy jsou vždy samé semínko. Sice je to velmi chutné, ale někdo tolik tuků prostě neumí trávit tak dobře. Navíc, já milovník pohanky vyznávám heslo: pohanky není nikdy dost! Tak proč jí nepoužít i při výrobě pizzy?

Stejně jako RAW svěží jablečné košíčky budete moci pizzy ochutnat na letošní Veggie Parade, která se koná 20.6.2015 v Praze. Stavíte se?



RAW mini pizzy
(12 ks)

Suroviny:
"Těsto":
1 polévková lžíce psyllia
2 polévkové lžíce zlatého lněného semínka
3/4 čajové lžičky soli
1 čajová lžička provensálského koření
200 ml vody

Rajčatová pasta:
50 gramů sušených rajčat (ne ty v oleji)
3 středně velká čerstvá rajčata
3 sušené vypeckované datle
1 stroužek česneku
1 polévková lžíce olivového oleje
1 čajová lžička bazalky
1 čajová lžička oregána
1/4 čajové lžičky mletého chilli
dle chuti můžete přidat trochu soli

"Sýr":
50 gramů kešu ořechů
60 ml vody
2 polévkové lžíce lahůdkového droždí
2 polévkové lžíce citrónové šťávy
1/2 čajové lžičky soli

+ na ozdobení: lístky bazalky, červená cibule, rukola, sušené olivy,...


Postup:
  1. Usušenou naklíčenou pohanku rozmixujte na mouku. Mně to jde nejlépe po menších částech v koktejlovém mixéru.
  2. Poté promixujte psyllium spolu s lněným semínkem na prach. Přidejte do mísy k rozemleté pohance, přisypte sůl, koření, odměřené množství vody a vypracujte v tužší těsto.
  3. Těsto rozdělte na 12 částí a z každého kousku udělejte kuličku. Kuličku dejte mezi dvě potravinové folie a hrncem nebo prkýnkem stlačte až dostanete tenkou placičku.
  4. Placičky dejte sušit asi na 4-6 hodin nebo do té doby, než placky lehce změní barvu (odpařením vody), ale nejsou tvrdé a křupavé. 
  5. Mezitím si dejte namočit sušená rajčata spolu s datlemi a do druhé misky kešu ořechy a počkejte, dokud se placky neusuší.
  6. Asi po těch 4-6 hodinách rozmixujte okapaná rajčata a datle spolu s čerstvými rajčaty česnekem, olivovým olejem, bazalkou, oregánem a chilli v nožovém mixéru na pastu. Abyste dosáhli hladké konzistence, pravděpodobně budete muset při mixování přidat trochu vody, ve které se rajčata máčela.
  7. Kešu ořechy dejte spolu s ostatními surovinami na sýr do koktejlového mixéru a umixujte do hladka.
  8. Na každou pizzu natřete rajčatovou pastu a pokapejte nebo natřete sýrem. Jako ozdoba se vyjímá něco zeleného, ideálně lístky bazalky, ale ani rukola nebo červená cibule nebude špatná. Já doma neměla nic z toho, tak jsem běžela ven pro pampeliškové listy :o

* Proces naklíčení pohanky jsem popisovala zde. Až bude pohanka naklíčená, rozprostřete jí a nechte vysušit. Mně to trvá na naší DIY sušičce přibližně den. Vždy pohanku suším ve větších dávkách, abych si při přípravě receptů ušetřila práci se samotným sušením. Pak už je sáhnu do sklenice s usušenou naklíčenou pohankou a je to. Pokud jste líní pohanku klíčit a sušit, dá se už takový produkt i koupit, třeba Sun & Seed aktivovanou usušenou pohanku nabízí ;)

47 komentářů:

  1. Ooo, ty budeš mít stánek na Veggie Parade! To ráda slyším. :) Budu tam, tak snad něco od tebe ochutnám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu, budu :) Vzhledem k našim odlišným názorům na Lifefood restauraci na RawFestu se trochu začínám tvé návštěvy bát :D

      Vymazat
  2. Jak mi tento skvělý muž jménem Dr. Isikolo pomohl přivést zpět mého milence do 48 hodin. Jsem Cristina Alen, moje milenka, která se se mnou rozešla od loňského května letošního roku a veškerá moje snaha o jeho zpět se ukázala jako neúspěšná. Miluji ho tak moc, že ​​kdykoli ho vidím s jinou dívkou, budu se hněvat. Jednoho dne jsem tedy procházel internet, když jsem viděl svědectví ženy, jak jí toto veliké jméno DR ISIKOLO pomohlo dostat se zpět se svým manželem, takže pro mě měl štěstí, že zrušil kontakt s mužem, takže jsem rychle zavolal číslo, které nevybral, jsem mu poslal e-mailem asi po 2 hodinách, kdy mi zavolal zpět a on odpověděl na můj e-mail. Vysvětlil jsem mu všechno a on mi dal úplné informace o postupu a co dělat. tak řekl, že potřebuje nějaké věci k modlitbám za mě, které jsem udělal, udělal jsem vše, co bylo v jeho silách, abych pro něj zajistil, aby mé modlitby byly hotové, a do 48 hodin, jak mě už ujistil, se můj milenec vrátil ke mně a prosil já žádám o odpuštění, teď mě miluje, váží si mě a slibuje, že mě už nikdy neopustí. vše díky DR ISIKOLO, můžete mu také poslat e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo jeho WhatsApp/Viber: +2348133261196.

    Odpovědět

    OdpovědětVymazat
  3. Svědectví o mém štěstí
    Díky bohu, že jsem dnes dostal půjčku 2 500 000 Euro od pana Martina Nagla... Dnes jsem opravdu šťastný, protože už jsou to roky, co jsem hledal půjčku a nakonec jsem dostal půjčku od naglmartin11@gmail.com Můžete ho také kontaktovat a získat půjčku naglmartin11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Svědectví o mém obdržení půjčky
    Jmenuji se Pechová Božena. Žiji v České republice, poté, co jsem hledal půjčky online a moje banka a hypoteční věřitel odmítl konsolidační půjčku, narazil jsem přes vyhledávání Google na Půjčky Zelenkova a narazil jsem na tuto společnost, která mi půjčila 95 000 000,00 Kč kontaktujte je prostřednictvím zelenkovaeva11@gmail.com +420602851014

    OdpovědětVymazat
  5. SVĚDECTVÍ MÉ ÚSPĚŠNÉ PŮJČKY

    Jmenuji se Dana Solcová z Prahy, Česká republika, na tomto webu jsem narazil na tohoto věřitele a rozhodl jsem se kontaktovat jeho e-mailovou adresu, byl jsem překvapen, když jsem mu dal požadovaný dokument, najednou mi byla schválena půjčka 350 000 Kč tak jsem nikdy nevěřil, že to všechno funguje. Obdržel jsem půjčku ve výši 350 000 Kč, prosím poraďte každému, kdo potřebuje půjčku, aby kontaktoval tohoto soukromého věřitele s žádostí o půjčku prostřednictvím e-mailu: galapavol547@gmail.com:

    OdpovědětVymazat
  6. Rychlá a seriózní nabídka půjčky do 24 hodin
    Nabízím rychlé osobní půjčky Nabízím individuální půjčky, abyste mohli bez starostí realizovat své sny. Moje finanční kapacita je 50 000 Kč až 20 000 000 Kč při úrokové sazbě 2 %. Svůj text píšu na tuto stránku, abych vám pomohl rychle získat seriózní financování. Pokud tedy opravdu potřebujete peníze, odpovězte mi, abych vám mohl nabídnout svou nabídku. Email: lubicapotocka4@gmail.com whatsapp +420728594696

    OdpovědětVymazat
  7. Půjčku získáte jednoduše bez zbytečného papírování. Půjčíme vám od 50 000 do 50 mil. Kč Kontaktujte mě na každý díl až 50 000 000 Kč Získáte nejen výhodnější sazbu, ale především jistotu, že pokud přijdete o práci nebo onemocníte, díky mé půjčce budete nebýt bez peněz. E-mailem.milanraisigl2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Svědectví o mém úspěchu v mém podnikání
    Jmenuji se Marie Králová z Prahy Česká republika, na této stránce jsem narazil na tohoto poskytovatele půjčky a rozhodl jsem se kontaktovat jeho email, byl jsem překvapen, když jsem mu dal dokument, o který požádal, najednou mi byla schválena půjčka 650 000 Kč, takže jsem nikdy nevěřil, že to všechno může fungovat. Byla mi připsána půjčka ve výši 650 000 Kč, prosím poraďte každému, kdo potřebuje půjčku, aby se obrátil na tohoto soukromého věřitele s žádostí o půjčku prostřednictvím: e-mailu nebo přes WhatsApp: haasovahelena9@gmail.com
    +420602851014

    OdpovědětVymazat
  9. seriózní nebankovní půjčka od 40 000 do 45 000 000 Kč,
    kde není třeba ručit za nemovitost. Vyžaduje se pravidelný měsíční příjem a občanství České republiky. Osobní přístup ke každé aplikaci. Zaručuji vám rychlé a seriózní jednání. Celý úvěr, včetně splacení finančních prostředků, do 24 hodin. Půjčku můžete také použít ke konsolidaci svých závazků. Vysoká propustnost schválených aplikací. Prosím, kontaktujte mě: Rollerdominika@gmail.com
    Whatsapp: +420702455380

    OdpovědětVymazat
  10. seriózní nebankovní půjčka od 40 000 do 45 000 000 Kč,
    kde není třeba ručit za nemovitost. Vyžaduje se pravidelný měsíční příjem a občanství České republiky. Osobní přístup ke každé aplikaci. Zaručuji vám rychlé a seriózní jednání. Celý úvěr, včetně splacení finančních prostředků, do 24 hodin. Půjčku můžete také použít ke konsolidaci svých závazků. Vysoká propustnost schválených aplikací. Prosím, kontaktujte mě: Rollerdominika@gmail.com
    Whatsapp: +420702455380...

    OdpovědětVymazat
  11. Pevné a spoľahlivé financie: Jandakroman@seznam.cz
    nabídka půjčky Mám kapitál, který bude použit k poskytnutí konkrétních krátkodobých a dlouhodobých půjček v rozmezí od 5000 Kč do 1000 000 Kč každému vážnému zájemci o tuto půjčku. 2 až 3% úrok ročně v závislosti na půjčené částce, protože jako soukromý nechci porušovat zákon o lichvě. Splácet můžete maximálně 3 až 30 let v závislosti na půjčené částce. je na vás, jaké měsíční platby budete mít. Žádám pouze o ověřené ručně psané uznání dluhu a také nějaké dokumenty k doložení. pro více informací nás kontaktujte na mail: Jandakroman@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. rychlé půjčky 30 000 Kč až 70 000 000 Kč (jedinečná nabídka bezkonkurenčního úvěru v České republice) Zabýváme se - poukázkami, půjčkami, konsolidací, oddlužením, realizací - finančními prostředky na podnikání, bydlení, rekonstrukcí, úhradou pohledávek. Stojíte za rychlým a snadným řešením finanční situace od soukromé osoby s okamžitou realizací do 24 hodin v kanceláři. Zaručujeme důvěrnost, solidní vyjednávání, 100% řešení s jasnými podmínkami pro klienty starší 18 let:
    zaměstnanci,
    důchodci,
    studenti,
    matky na MD,
    dpp, dejte nám opravit vaše obavy a email:­ Jaroslav.dlouhy8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Připraveno do 24 hodin pro celou republiku
    Dobrý den, abych Vám pomohl překonat různé finanční starosti a snadno čelil Vašim budoucím cílům a při všech Vašich nákupech a přípravách na dovolenou Vám předkládám nabídky půjček a půjček lidem v nesnázích nebo těm, kteří chtějí pomoci vyřešit nějakou svoji finanční situaci. problémy nebo začít podnikat. Nabízím půjčky od 30 000 do 60 000 000 Kč s dobou splácení 1 až 30 let s maximální úrokovou sazbou 3% a pro více informací o mé nabídce mi napište nebo mě kontaktujte na email: Jaroslav.dlouhy8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nabízím Vám jediný finanční úvěr


    Nabízím Vám jediný finanční úvěr od přímého investora ve výši 30 000 až 8 000 000 Kč. Tato nabídka platí pro všechny a pro všechny občany. Splatnost této půjčky může být stanovena na 240 měsíců s možností předčasného splacení za každou cenu a bez zvýšení. Vezměte si všechny své kredity a zaplatit své prostředky do 24 hodin. Chcete-li si zapůjčit, napište: Senec! WhatsApp: +420602970031, mail: Jandakroman@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. NABÍDKA SUPER URGENTNÍ PŮJČKY: YVETACAKOVA@GMAIL.COM.

    S námi můžete zapomenout na své finanční problémy. Naše nebankovní půjčka je spolehlivá a hlavně ji může získat téměř každý, kdo ji opravdu potřebuje. Už nemusíte shánět nebankovní půjčku. Právě jsi to našel. Poctivá nebankovní půjčka, ke které budete potřebovat platné doklady totožnosti, příjem, ze kterého budete půjčku splácet a trvalý pobyt na území ČR. Už v tom nehledejte. Požádejte o půjčku nyní. Více informací: YVETACAKOVA@GMAIL.COM Nebo WhatsApp: +420 602881346.

    OdpovědětVymazat
  16. NABÍDKA SUPER URGENTNÍ PŮJČKY.

    S námi můžete zapomenout na své finanční problémy. Naše nebankovní půjčka je spolehlivá a hlavně ji může získat téměř každý, kdo ji opravdu potřebuje. Už nemusíte shánět nebankovní půjčku. Právě jsi to našel. Poctivá nebankovní půjčka, ke které budete potřebovat platné doklady totožnosti, příjem, ze kterého budete půjčku splácet a trvalý pobyt na území ČR. Už v tom nehledejte. Požádejte o půjčku nyní. Více informací: Danielhanus66@gmail.com
    Whatsapp: ...... +420721662298

    OdpovědětVymazat
  17. ŘEŠENÍ PRO FINANČNÍ PROBLÉMY.
    Pro váš dům, Pro vaši firmu, Chcete - li koupit auto, Chcete - li koupit motocykl, Chcete - li vytvořit vlastní firmu, Pro vaše osobní potřeby nepochybujte. Nabízím osobní půjčky od 40 000 Kč do 30 000 000 Kč s roční úrokovou sazbou 3%. Nezáleží na výši. Ve své žádosti o půjčku uveďte přesnou částku, kterou chcete uplatnit, a datum splacení. Napište nám své osobní půjčky e - mailem: MARCELA.KREJSOVA01@GMAIL.COM Nebo WhatsApp: +420608987486.

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den, pane / paní Půjčte si peníze přímo bez hodnocení (půjčka je nyní levnější) od soukromého věřitele na: marcela.krejsova01@gmail.com Nebo WhatsApp: +420608987486.
    Doba trvání úvěru se pohybuje od 1 roku do 30 let. Výše půjček se pohybuje od 50 000 Kč do 20 000 000 Kč.
    - Peníze máte přímo do 24 hodin na svém bankovním účtu.
    - nemusíte předkládat roční údaje a finanční zprávy.
    - Termíny jsou flexibilní, můžete platit, jak vám to vyhovuje.

    V případě zájmu nás prosím kontaktujte na následující adrese:
    E-mail: MARCELA.KREJSOVA01@GMAIL.COM Nebo WhatsApp: +420608987486.

    OdpovědětVymazat
  19. Naléhavá nabídka půjčky do 24 hodin.

    Potřebujete-li k založení firmy obchodní úvěr na komerční investování,
    jste na správném místě.
    - Platný roční úrok: 3%.
    - výše čisté půjčky: 50 000 až 20 000 000 Kč.
    - Trvání: 1 až 360 měsíců.
    Kontaktujte e-mail: Veronikajirikova10@gmail.com
    Whatsapp telefon: +420704073772

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, kdokoli, kdo potřebuje peníze v jakékoli situaci, mi prosím napište pro vaše osobní potřeby. Poskytuji půjčky a investice pro všechny druhy nabídek. Ve svých žádostech o úvěr uveďte přesnou částku, kterou byste chtěli, a datum, abych vám na oplátku předložil podmínky, výpočty amortizace, dokumenty, které je třeba předložit, abyste mohli využít mé nabídky. Moje nominální úroková sazba 3 % ročně bez ohledu na částku, protože jako soukromá osoba nechci porušovat zákon o lichvě. Splácet můžete maximálně 6 až 15 let v závislosti na půjčené částce... Pokud chcete více informací, rychlá odpověď
    Viber: +33774120897
    E-mail: eugeunia.budurea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, jsem paní EUGENIA BUDUREA, nabízím půjčky jednotlivcům, kteří potřebují osobní investici se sazbou 3%. Částka se pohybuje od 1 000 do 600 000 eur. Jsem rychlý a spravedlivý. Přeji si tedy také čestné a důvěryhodné lidi, řekněte mi prosím ve svých žádostech o úvěr přesnou částku, kterou byste chtěli, a dobu splácení dle vašeho výběru. Napište mi prosím o vaše osobní půjčky.
    Moje e-mailová adresa: eugeunia.budurea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den, našli jste řešení problémů s realizací vašeho projektu? S naším finančním institutem vám nabízíme možnost rychlé realizace vašich přání získáním odpovědi do 24 hodin. Pokud chcete peníze na to, abyste si mohli koupit nové auto, vybavit si kuchyni, odjet na dovolenou nebo se prostě jen pobavit či udělat někomu radost, teď je ten správný čas! U nás je to v zásadě okamžitá odpověď, konečná odpověď do 24 hodin a částka připsaná na váš účet za méně než 3 dny. Vězte, že pracujeme pouze s čestnými lidmi a nabízíme půjčky v rozmezí od 2 000 do 600 000 € KONTAKTUJTE NÁS:
    Viber: +33774120897
    E-mail: eugeunia.budurea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, pane / Madam Tato zpráva je určena pro jednotlivce nebo kohokoli, kdo potřebuje konkrétní půjčku, aby obnovil svůj život, hledáte půjčku na obnovení vašich aktivit nebo založení projektu nebo na nákup bytu, ale máte zakázáno bankovnictví nebo Soubor byla zamítnuta bankou. Jsem přirozený člověk, poskytuji všem lidem půjčky od 20 000 do 9 000 000 CZK ... více. schopen splnit podmínky. Moje úroková sazba je 2% ročně. Pokud potřebujete peníze z jiných důvodů. Prosím, kontaktujte mě na adrese: Burianovalucie23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

  24. Od 2% půjčky od soukromého investora: Veronikajirikova10@gmail.com

    Na tyto výhodné půjčky od 2% od soukromého investora dosáhne téměř každý. Vybrat si můžete od 50 000 Kč – 25,000 000 Kč nebankovní půjčky ihned na účet. Online vyřízení na pobočce: Veronikajirikova10@gmail.com
    Whatsapp telefon: +420704073772

    OdpovědětVymazat
  25. Od 2% půjčky od soukromého investora: Veronikajirikova10@gmail.com
    Potřebujete finance na investice nebo na zahájení podnikání? Pokud ano, kontaktujte nás prostřednictvím naší pošty pro více informací! Pošlete mi zprávu, domluvíme se ještě dnes: Veronikajirikova10@gmail.com
    Whatsapp telefon: +420704073772

    OdpovědětVymazat
  26. Zapůjčíme vám 30 000 až 50 000 000 Kč.
    doba splatnosti 1 rok až 30 let, - půjčku můžete kdykoli předem splatit, - minimální výše půjčky je 20 000 Kč, - splácíte půjčku v pravidelných měsíčních splátkách. A máte nějaké položky registru? Nezáleží nám na registraci a nekontrolujeme je. Nepožadujeme ani hypotéku a už nevolajte na drahé linky. Půjčka je na směnečném účtu. Zajistěte si půjčku z pohodlí domova. Při schvalování půjčky působíme po celé České republice, nejpozději do 24 hodin po schválení půjčky. Všechny dokumenty zasíláme předem e-mailem. Pro více informací napište na emai: Jaroslav.dlouhy8@gmail.com
    WHATSAPP:............. +420721662298

    OdpovědětVymazat
  27. Garantované finanční půjčky...
    Máte možnost získat tento zaručený úvěr s výhodnou úrokovou sazbou pro všechny žadatele, nabízím půjčky od 40 000 Kč do 20 000 000 Kč. Splatnost úvěru je možná až 360 měsíců s možností předčasného splacení kdykoli . Tato nabídka je určena pro celou ČR a všechny občany. Rychle zpracované celé půjčky do 24 hodin. Chcete-li zjistit, kolik a za jakých podmínek vám mohu nabídnout, e-mail: Pro více informací prosím kontaktujte: Veronikajirikova10@gmail.com
    Whatsapp telefon: +420704073772

    OdpovědětVymazat
  28. Dobry den, Ti, kteří potřebují urgentní půjčku, máte nyní k dispozici velmi rychlou nabídku. Velmi bezpečná a velmi výhodná nabídka půjčky, bez jakéhokoli protokolu a bez starostí.
    Nabídka, která začíná od (20.000 Kč - 90.000.000 Kč) se sazbou 3%. Splácení půjčky se provádí měsíčně a začíná třemi (03) měsíci po obdržení půjčky.
    Půjčka vám bude poskytnuta bankovním převodem, vše za méně než 24 hodin, za velmi výhodných podmínek. Zde jsou naše kontakty: Burianovalucie23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Pomůžeme vám překonat těžké období.

    Půjčujeme částky 50 tisíc až 30 milionů, které nemusí být nutně zajištěny nemovitostí. Víme, jak se chová ekonomika a trh, a víme, jak toho využít ve svůj prospěch. Odhalíme náhlý výpadek příjmu nebo finančně náročné investice. Díky silnému finančnímu zázemí si můžeme dovolit zajistit financování jak pro živnostníky, tak pro malé a střední podniky. Zaměřujeme se na klienty ze všech oblastí ekonomiky a podporujeme jakýkoli projekt, který nám dává smysl. Požádejte o nezávaznou půjčku na e-mailu: VOJTECHKRAL2@GMAIL.COM.
    Vojtěch Král.

    OdpovědětVymazat
  30. QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    OdpovědětVymazat
  31. Rychlá půjčka: Veronikajirikova10@gmail.com. Mám kapitál, který bude sloužit k poskytování krátkodobých a dlouhodobých zvláštních půjček od 50 000 Kč do 25 000 000 Kč pro každého, kdo chce, aby byl tento úvěr vážný. Zájem ve výši 3% ročně v závislosti na výši půjčky, protože zejména nechceme porušovat zákon. Můžete splácet až 1 až 30 závislosti na výši úvěru. I na vás provádět měsíční platby. Požaduji pouze uznání certifikovaného ručně dlužného dluhu a některé části jsou také potřebné Email: Veronikajirikova10@gmail.com
    Whatsapp...+420704207735

    OdpovědětVymazat
  32. Petr Zuzáněk30. srpna 2023 v 5:37

    PŮJČKA PRO NENÍ DŮCHOD A DŮCHOD
    Dobrý den, potřebujete hypoteční úvěr, úvěr na auto nebo jakýkoli jiný úvěr. máme nejlepší nabídku pane petr Zuzánek, jsem velmi spolehlivý věřitel, naše služby jsou 100% garantovány. můžete mít půjčku od 20 000 Kč do 50 000 000 Kč s velmi nízkou úrokovou sazbou, pokud potřebujete půjčku naléhavě, pospěšte si a kontaktujte nás přímo.
    E-mail: Petrzuzanek3@gmail.com
    E-mail: Petrzuzanek3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jste v tíživé finanční situaci?
    Potřebujete financování
    Pro váš domov,
    Pro vaše podnikání,
    Chcete-li koupit auto,
    Chcete-li koupit motocykl,
    Chcete-li začít podnikat,
    Nepochybujte o svých osobních potřebách. Nabízím osobní půjčky od 30 000 do 70 000 000 Kč s roční úrokovou sazbou 3%. Bez ohledu na částku. V žádosti o půjčku uveďte přesnou částku, kterou si chcete půjčit, a datum splacení. Napište nám své osobní půjčky e-mailem: +420 723 117 429 nebo na email: obermajerjosef701@gmail.com (napište mi své jméno, tel. číslo a požadovanou

    OdpovědětVymazat
  34. Půjčka bez doložení příjmu. Získejte až 20 500 000 Kč bez zajištění nemovitosti. Peníze posíláme do 15 minut od schválení žádosti o půjčku. Půjčku můžete využívat tak dlouho, jak potřebujete. Jednoduše zaplaťte každý měsíc minimální měsíční splátku. Navýšení či snížení měsíčních splátek v průběhu trvání úvěru není problém. Více informací e-mailem; freeloan745@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Hele jako nechci být hnidopich, ale není pizza daná právě tím, že je pečená? Takže ano, říkejte tomu rolky nebo jak chcete, ale určitě to nemá s pizzou nic společného. Nejeden Ital právě teď spáchal seppukku. Pokud chcete pizzu, tak šup na litinové pláty a pěkně s tím do trouby a 400 °C a máte krásnou křupavou pizzu. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Hledáte rychlou půjčku do 24 hodin? Rychlá a pohodlná finanční půjčka, kterou můžete využít na cokoliv. Nízká úroková sazba je stabilní po celou dobu splácení úvěru. Díky široké škále poskytovaných finančních půjček nabízíme všem výhodné finanční půjčky od 30 000 do 70 000 000 Kč, tuto půjčku může získat téměř každý žadatel v ČR. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné podmínky služby. Peníze můžete použít na cokoliv potřebujete. Tato nabídka platí pro celou ČR. Neváhejte kontaktovat,: obermajerjosef701@gmail.com whatsapp +420723117429

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj všichni,
    Rychlá a spolehlivá půjčka
    Potřebujete rychlou a spolehlivou půjčku z následujícího důvodu?
    Osobní půjčka?
    Investiční úvěr,
    úvěr na zlepšení bydlení,
    hypotéka,
    charitativní půjčka,
    půjčka na konsolidaci dluhu,
    komerční úvěr,
    půjčka na studium,
    půjčka na auto,
    úvěru na bydlení.
    Nabízíme půjčky v rozmezí od 50 000 Kč do 90 000 000 Kč s nízkou úrokovou sazbou 2 % ročně.
    Pro rychlou odpověď odpovězte přímo na moji e-mailovou adresu.
    Kontaktujte nás ještě dnes pro jakékoli finanční otázky a sdělte nám částku, kterou potřebujete.
    Děkuji a hezký den. E-mail: freeloan754@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Garantujeme rychlé vyřízení vaší žádosti o kredit.

    Rychlá a pohodlná finanční půjčka, kterou můžete využít na cokoliv. Nízká úroková sazba je stabilní po celou dobu splácení úvěru. Díky široké nabídce poskytovaných finančních úvěrů může tento úvěr získat téměř každý žadatel v ČR. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné podmínky služby. Finance, které můžete použít na cokoliv potřebujete. Tato nabídka platí pro celou ČR. E-mail: NOVAPUJCKA.CZ@GMAIL.COM.

    OdpovědětVymazat
  39. Garantujeme rychlé vyřízení vaší žádosti o kredit.

    Rychlá a pohodlná finanční půjčka, kterou můžete využít na cokoliv. Nízká úroková sazba je stabilní po celou dobu splácení úvěru. Díky široké nabídce poskytovaných finančních úvěrů může tento úvěr získat téměř každý žadatel v ČR. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné podmínky služby. Finance, které můžete použít na cokoliv potřebujete. Tato nabídka platí pro celou ČR. E-mail: NOVAPUJCKA.CZ@GMAIL.COM....

    OdpovědětVymazat
  40. Finance a ekonomika

    Nabízíme nejrychlejší půjčky. Žádat můžete v rozmezí od 50 000 Kč do 500 000 000 Kč. Splátky si můžete naplánovat na několik měsíců nebo až 30 let. Vaši žádost zpracujeme a schválíme téměř okamžitě. Peníze vyplácíme v den podpisu smlouvy. Vše vyřídíte z domova, aniž byste museli chodit do kanceláře. Pro více informací nás kontaktujte emailem. E-mail: sabinavodickova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. 100% zaručená svěřenecká půjčka (Koncitikstanislav7@gmail.com)
    Poskytujeme vám půjčky za velmi flexibilních podmínek, naše úrokové sazby se liší v závislosti na požadované částce a době splatnosti. Naše sazby jsou relativně nízké a liší se 2%. Vyberete si částku a dobu, která nejlépe vyhovuje vaší situaci. Díky osobní půjčce si můžete půjčit částku od 1 000 do 50 000 000 Kč na období 12 až 240 měsíců.
    - Finanční pomoc,
    - Půjčka okamžitě,
    - Nebankovní půjčka,
    kontaktujte
    E-mail: Koncitikstanislav7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Jsme ochotni půjčit s úrokovou sazbou 2%, nabízíme půjčky komerčním a soukromým organizacím v rozsahu od 50 000 do 100 000 000 v období od 1 do 30 let, nabízíme S úvěrem s nízkou úrokovou sazbou a bez kreditní kontroly nabízíme osobní půjčky, půjčky na konsolidaci dluhů, rizikový kapitál, komerční půjčky, studentské půjčky, úvěry na bydlení. "uveďte výši potřebného úvěru a trvání, které si můžete dovolit, jsme dobře certifikováni a registrováni, naše půjčky jsou dobře pojištěny pro maximální bezpečnost, což je naše nejvyšší priorita. Napište nám ještě dnes na email: kdfin11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. ZÍSKEJTE SVOU URGENTNÍ PŮJČKA
    nabídka pujcky mezi vážnými a cestnými jednotlivci Hledáte financní pomoc za rozumných podmínek a potrebujete mít peníze na bankovním úctu do 24 hodin? Jste zamestnanec nebo podnikatel, ale banka vaši žádost zamítla? Máte nedobytné pohledávky, kterých se nemužete zbavit? V každém prípade vám mohu pujcit tolik, kolik budete chtít s vaším príjmem. Požádejte o nebankovní financování za výhodných podmínek E-mail: Burianovalucie23@seznam.cz
    Whatsapp......+420-725-585-516

    OdpovědětVymazat
  44. Nabídka půjčky
    Dobrý den, nabízím seriózní půjčku každému, kdo může splatit úrokovou sazbu 2%. Rychlá a pohodlná finanční půjčka, kterou můžete využít na cokoli, si můžete půjčit již od 10 000 Kč do 90 000 000 Kč. Díky široké škále poskytovaných finančních půjček může tuto půjčku získat téměř každý, mé úvěrové podmínky jsou velmi přehledné a jednoduché. Pro další informace nebo žádost o půjčku e-mail: Barborakolinova6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Můj manžel měl ve zvyku si vždy posílat SMS a domlouvat si schůzky se svými starými přáteli, včetně jeho bývalých. Nikdy jsem si nemyslel, že s tím je problém, dokud se ode mě citově nestáhl a nezačal se ke mně a mé dceři chovat nenormálně. V tu chvíli jsem věděl, že potřebuji naléhavě pomoc, protože jsem ho nikdy nechtěl ztratit. Doktor Isikolo mě zachránil a problém byl vyřešen. Jedna bývalá mého manžela přísahala, že zajistí, aby mu ho vzala, a začala s ním manipulovat, aby mě a mou dceru opustil, což by se nakonec stalo, kdyby doktor Isikolo nezakročil, aby mi pomohl. Hned po 48 hodinách od vyřešení problému bylo mezi mnou a mým manželem všechno úžasné a teď se za všechno omluvil a je nám zase dobře. Kontaktujte doktora Isikolo a věřte, že vám tento problém jistě vyřeší. Pošlete mu e-mail na adresu isikolosolutionhome@gmail.com nebo Whatsapp na +2348133261196

    OdpovědětVymazat
  46. Manželská krize, kterou jsem procházel, skončila a skončila, když se do toho zapojil doktor Isikolo. Stejně jako všechny ostatní páry jsme měli své rozdíly a já se ujistil, že jsem udělal vše, co je v mých silách, abych ji vedl správně, zajistil ji a mé děti a také je chránil. Oba jsme se obětovali, abychom zajistili, že přežijeme svazek, dokud se nezačne chovat a úmyslně se se mnou tolik pohádá. Domov se stal nepříjemným pro všechny ostatní včetně mých dětí. Manipuloval s ní přítel, který byl rozvedený a chtěl také zničit moje manželství. Musel jsem kontaktovat doktora Isikolo a on odpověděl a udělal vše, co bylo v jeho silách, aby problémy ukončil. Obnovil lásku a spojení mezi námi a já nyní mohu říci, že jakákoli iluze, kterou moje žena prožívala, mi vzala a je teď lepší ženou. Výsledek toho, co pro mě doktor Isikolo udělal, který se projevil po dvou dnech, mě ohromil. Já a moje domácnost zůstáváme vděční. Apeluji na každého, kdo potřebuje pomoc s vyřešením svých vztahů a manželských problémů, aby kontaktoval doktora Isikolo, protože řešení je jisté. Jeho e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo mu napište na WhatsApp na +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.
Pokud Vám neodpovím, neznamená to ignoraci, ale jednoduše jsem Váš komentář přehlídla. Nebojte se napsat znovu ;)